fredag 17. september 2010

Vann i fint lys en fredags ettermiddag .....

Ei ny arbeidsuke er over, høsten kommer stadig nærmere, og lyset endrer seg fra dag til dag. Når værmeldingen er dårlig og det ikke slår til, er gjerne lyset flott og skiftende. Det inviterer til liten blender, lange lukkertider og slørete effekter. Artig når du aldri er helt sikker på hvordan det ender opp, - som regel med noen representative motiver til slutt.......












Det varslede regnværet begynte å melde sin ankomst i det jeg pakket sammen utstyret og startet på hjemveien, vel vitende om at jeg hadde fått nok et par - tre timer i friluft og fått gjort noe av det jeg liker best. Hjemme ventet fredags-tacoen (som jeg selvsagt lager selv) og rolige timer i godstolen........................ Kanskje er vi ute igjen allerede i morgen dersom det varslede regnværet ikke slår til :-)

1 kommentar:

  1. slike bilder har jeg også eksperimentert endel med. Flott

    SvarSlett